Saturday, November 13, 2010

kerana BB cream



hari ni terasa amat sakit perut. bangun pagi online pastu pegi jamban. aku sempat timbang berat badan dah naik sekilo. 54kg, mmm tak cool.

aku bangun pagi makan nasi lemak pagi-pagi yey.
pastu tidor balik. oke tak cool. aku online seharian.
mamma ada ajak pegi teman kan mama kat wangsa walk mall.
aku dah follow mama dengan harapan mama pls belanjakan dayah nanti satu BB cream Maybelline satu.

oke aku follow mama,mama beli dress total hot dan mahal. dress black mmg kain sutera around rm310.
oke tu hak mama. aku ada hajat sebelum tu nak pegi temankan mama kat luar nak beli BB cream, its make up foundation. sedap hati je tgk kat tv tapi tak beli-beli..apa kata kita try beli nanti. yes suda belik.


8 in 1:
Maybelline says this is because of healthy skin results based on an eight week clinical skin evaluation:
more smoothness, more radiance, more hydration (this one is based on a four week test only), improved clarity, less dark spots, less redness, pore size reduction and better appearance.


harga rm22.90

oke sudah beli mesti pakai, so nanti boleh nampak cool oke se cantik macam skin yuna, oh how hopefully saya sendiri ntuk ada kulit muka macam kulit muka yuna.



yuna. you are my sister which i wish you to be my sister :)
pls BB cream, because of you i already buy that cream to get a good perfect match skin.

bye

No comments: