Tuesday, November 16, 2010

wish selamat hari raya aidil adha

selamat hari raya aidil adha pada semua rakyat jelata, yang balik kampung jauh ke tak jauh mana ke, sila memandu dengan cermat.

aku beraya di Ampang, raya kl, buat famili dan rakan tercinta, ingat-ingatlah orang tersayang dan mari bagi saya makanan lauk pauk di hari raya.

oke, raya macam tak best raya ala-ala raya Aidil fitri, bak raya kat yemen, kami masih beraya kat sini-sini sakan, best tak best layan saja la ye. aku dah wish selamat hari raya sbb rindu yang tersemat dalam jiwa dan raga, aku updet status facebook tuk bak sahja sana.
lagipun raya kat yemen, arab dah stat raya kan sehari lagi awal dari malaysia.

raya ke tak, raya jugak la kan. semalam, aku keluar dgn geng sekolah tengok wayang cerita Skyline. movie yang tak menarik, sedikit kecewa sebb tak rasa cerita yang berbaloi patut tengok. tapi aku keluar sebb nak jumpa kawan sekolah and spent time with them.

so have a nice day raya.
selamat hari raya aidil adha tomorrow :) tunggu daging sampai rumah

No comments: