Sunday, November 14, 2010

ipah datang rumah

oke ahad, pls jeles dengan saya.

aku sudah keluar jalan-jalan ngan sedara hari ni ye berjoli, plan mmg tgk wayang je ye.
lepas pegi pasar tani pegi kelas ustaz ishak din pepagi jam 9 siap-shiap pegi ngan mama, akram and ipah. ipah ni sedara aku asal orangnya kat pontian, johor. dia dok kl shah alam nowadays, kerja kl. cuti ahad dia dah pon datang melawat rumah aku akhirnya takdela bosan nya sangat. lepak ngan aku cuti ahad ni pon sebab aku nak jumpa dia, plan nak tgk wayangkan. akhirnya berjaya jugak. syukur.


kami tengok wayang cerita unstoppable.




cerita psl train tak nak benti2 disebabkan kesilapan seorang pekerja bahalul,ups pekerja Dewey dia tak jaga train sebb tu train bergerak tanpa penumpang. pastu ada la hero 2 org kat citer tu as main actor. mestila ada hero kan.

oke
thank you sebb ipah ada dtg rumah, nnti je jumpa lagi time raya haji hari selasa, rabu.

Bye

No comments: